Un altre reflex, (amb un autoretrat inclòs), sobre un cartell turístic promocional.
Aquesta vegada, l' imatge em resulta paradigmàtica:
Un missatge publicitari, i sobre el cartell, en forma d'imatge invertida,
( invertida però també de signe contrari)
en forma d'un reflex que mostra més realment el meu "món interior".
Quan vaig estar l'any passat a Toledo,
[advertiment: no tinc cap problema personal amb aquella ciutat o els seus habitants]
no vaig fer ni una sola imatge de l'Alcazar.
Per altra banda ...
En la meva opinió, aquest missatge promocional del cartell publicitari,
en segons quins àmbits geogràfics,
pot resultar d'una efectivitat força qüestionable.
A quin segment de mercat va dirigit el missatge?
Públic local o públic forani?
¿ "Vive tu mundo interior" ?:
Quin "mundo interior" ?
El seu? El nostre?
Com seguir la seva recomanació?
Nosaltres ja ho hem fet:
Recentment hem anat a passar uns dies al Pirineu, (i no pas a Toledo).
El nostre món interior està a les "Rodalies" que apareixen al reflex,
i no pas al seu "món interior",
(que no és el nostre) .
No hay comentarios:
Publicar un comentario